»Kdor pozna predšolske otroke, ve, da se radi stisnejo. Njihovo glavno delo je igra in to je igra s sovrstniki.«
»Ti otroci so večinoma večorgansko bolni, z različnimi primanjkljaji, okvaro sluha, vida, gibalno ovirani, duševno manj razviti, potrebujejo številne pripomočke za dihanje, za hranjenje, za premikanje. Igra, druženje s sovrstniki, vrtec in šola so njihove pravice, enake, kot veljajo za zdrave otroke.«
»Če bi lahko otroke zdravili že v predsimptomatski fazi, torej ko bolezen še ni pokazala bolezenskih znakov, bi se ti otroci v teoriji lahko razvijali kot popolnoma zdravi sovrstniki.«
»Centri za sluh se namreč razvijajo samo s poslušanjem. Zato je odločilno, da v predšolskem obdobju gluhim in naglušnim otrokom omogočimo spoznavanje sveta zvoka.«
»S pravilno in smotrno vzgojo bodo že otroku predšolske dobe utrjevali vse osnove za življenje, v skupnosti, za pravilen odnos do dela, do družbe, do vsega, s čemer se mora otrok seznaniti že v tej dobi ...«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju